Kalendarze jako element reklamy

Czy kalendarz to znakomita promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę ważna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. O ile dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów stosowanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i spore przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo istotne święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej formie, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeżeli już producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie wszystkich typów. W bardzo wielu przypadkach przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w przypadku dużych marek albo wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. W bardzo wielu przypadkach też kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Sprawdź: http://www.aldokalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.